poniedziałek, 23 lutego 2015

#13 Hej! Trochę mnie tu nie było.Postanowiłam więc,zrobić post o codziennej pielęgnacji moich długich włosów.Zapraszam do czytania! :)
Bardzo dbam o moje włosy,no cóż jestem włosomaniaczką..przyznaje.Jako przyszła fryzjerka o włosy dbać muszę. Włosy myję co 2 dzień.Moje włosy nie przetłuszczają się szybko,więc mogę sobie na to pozwolić.Codzienne mycie włosów nie jest dobre.Osłabia nam cebulki włosów i przyzwyczaja nam włosy do tego. Osoba,która myje włosy co dzień a raz pozwoli sobie,żeby na drugi dzień ich nie umyć doskonale wie jak zareagują włosy.Są przetłuszczone i w ogóle nie da się z nimi cokolwiek zrobić,jedynie spiąć w kucyk. Jak myje moje włosy? Najpierw moczę włosy w letniej wodzie,włosy wolą zimniejszą wodę,ponieważ włosy stają się błyszczące,są bardziej gładkie.Nakładam szampon Kallos Silk wmasowuje go i w międzyczasie płukam.Nakładam ponownie szampon wmasowuje i spłukuje.Drugim krokiem jest nałożenie odżywki Gliss Kur wmasowanie jej i spłukanie. Ostatnim krokiem jest nałożenie maski Kallos Silk na 15 minut.Producent pisze,żeby trzymać ją 5 minut po czym spłukać.Ja trzymam 15 minut i zakładam bawełniany ręcznik na głowę by włosy miały ciepło i wszystkie substancje wchłonęły do włosków. Po upływie czasu spłukuje.Na 10 minut zakładam ręcznik by włosy samoistnie wyschły,następnie rozczesuje włosy i nakładam olejek arganowy na mokre końcówki. Na mokre nigdy nie na suche,ponieważ mogą się o wiele szybciej przetluscić a tego nie chce.Następnie włosy spryskuje odżwyką w spreju pokrzywową lub z gliss kur. Suche włosy czeszę szczotką z naturalnego włosia i związuje w luźny koczek.;)Końcówki podcinam regularnie co 3 miesiące! Włosów nie suszę suszarką wole by wyschły samoistnie.Prostownicy używam raz w tygodniu,bo temperatura włosom niestety nie służy.Polecam szampony i maski do włosów z Kallosa.To profesjonalne kometyki fryzjerskie,ich atutem jest bardzo niska cena do 10zł.:) Następna notka będzie poświęcona właśnie tym szamponom i maskom z Kallosa. Jakieś pytania ? ZAPRASZAM! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz